Szeretnék elállni a szerződéstől / szeretném a megrendelés egy részét visszaküldeni

14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti az e-shopunkban vásárolt árut. A határidő a megrendelés utolsó tételének kézhezvételekor kezdődik.

      1. Töltse ki és nyomtassa ki ezt a FORMANYOMTATVÁNYT.
      2. Gondosan csomagolja be a tiszta és sértetlen árut az eredeti csomagolásba a címkékkel és a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt.
      3. Az árut saját költségén küldje vissza a magyarországi címre. A címet a aderyn.hu weboldal alsó részében találja.
      4. A visszaküldött áru kézhezvételét követő 14 napon belül visszatérítjük a vételárat. Ha fizetési átjárón keresztül kártyával fizetett, a vételárat visszatérítjük a kártyára. Ha PayPal szolgáltatáson keresztül fizetett, akkor a pénzt ezen az úton kapja vissza. Ha azonban utánvéttel fizetett, a pénzt banki átutalással küldjük vissza Önnek. Ezért ebben az esetben szükségünk lesz az Ön számlaszámára.

Ki szeretném cserélni az árut

Ha a termék nem megfelelő méretű, vagy nem elégedett a színével, 14 napon belül szívesen kicseréljük. Kicserélni azonban csak az azonos terméktípusba tartozó árut lehet más méretre vagy színre. Egy teljesen más árura történő csere – például nadrág cseréje kabátra – nem lehetséges. Az új árut csak a visszaküldött áru kézhezvételét követően küldjük el, közvetlenül az Ön címére. Termékfoglalás nem lehetséges.

      1. Töltse ki és nyomtassa ki ezt a FORMANYOMTATVÁNYT.
      2. Gondosan csomagolja be a tiszta és sértetlen árut az eredeti csomagolásba a címkékkel és a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt.
      3. Az árut saját költségén küldje vissza a magyarországi címre. A címet a aderyn.hu weboldal alsó részében találja.
      4. A visszaküldött áru kézhezvételét követő 14 napon belül a készlet erejéig kicseréljük az árut, vagy visszatérítjük a vételárat. Ha fizetési átjárón keresztül kártyával fizetett, a vételárat visszatérítjük a kártyára. Ha PayPal szolgáltatáson keresztül fizetett, akkor a pénzt ezen az úton kapja vissza. Ha azonban utánvéttel fizetett, a pénzt banki átutalással küldjük vissza Önnek. Ezért ebben az esetben szükségünk lesz az Ön számlaszámára.

Reklamálni szeretnék az áruval kapcsolatban

Ha 14 napon belül észleli, hogy az áru sérült, kicseréljük a terméket, vagy visszatérítjük Önnek a vételárat.

Ha az áru hibáját a 24 hónapos jótállási időn belüli viselés során észleli, a Panaszkezelési eljárás szerint járjon el.

      1. Töltse ki és nyomtassa ki ezt a FORMANYOMTATVÁNYT.
      2. Gondosan csomagolja be a tiszta és sértetlen árut az eredeti csomagolásba a címkékkel és a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt.
      3. Az árut saját költségén küldje vissza a magyarországi címre. A címet a aderyn.hu weboldal alsó részében találja.

PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS értelmében 30 napon belül megoldást javasolunk a panasz kezelésére, vagy visszaküldjük a vételárat. Ha fizetési átjárón keresztül kártyával fizetett, a vételárat visszatérítjük a kártyára. Ha PayPal szolgáltatáson keresztül fizetett, akkor a pénzt ezen az úton kapja vissza. Ha azonban utánvéttel fizetett, a pénzt banki átutalással küldjük vissza Önnek. Ezért ebben az esetben szükségünk lesz az Ön számlaszámára.

PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS értelmében 30 napon belül megoldást javasolunk a panasz kezelésére, vagy visszaküldjük a vételárat. Ha fizetési átjárón keresztül kártyával fizetett, a vételárat visszatérítjük a kártyára. Ha PayPal szolgáltatáson keresztül fizetett, akkor a pénzt ezen az úton kapja vissza. Ha azonban utánvéttel fizetett, a pénzt banki átutalással küldjük vissza Önnek. Ezért ebben az esetben szükségünk lesz az Ön számlaszámára.